Nakon višestrukog učešća i uspjeha na čuvenom Dakar Rally, nije iznenađenje što u britanskoj automobilskoj kompaniji pod okriljem BMW-a uveliko razmišljaju o ozbiljnom terenskom automobilu koji bi na neasfaltiranim podlogama trebalo da bude mnogo sposobniji od asfaltu okrenutih podignutih SUV ili crossover modela, prenosi B92.
Mada i dalje nije zvanično potvrđeno, sve su prilike da će MINI za osnovicu ovog modela koristiti aktuelnu generaciju SUV-a Countryman, kojom se kupcima već nudi pogon preko obje osovine (ALL4).
Podsjetnik na Dakar bi, međutim, trebalo ipak da ima znatno veće rastojanje između podnice i tla, ojačano vješanje i felne na kojima će biti gume sa profilom i šarom koji su optimizovani za različite terenske izazove.
Prije donošenja konačne odluke, MINI za kupce koji žele svestraniji automobil koji, tu i tamo, može skrenuti sa asfalta, za sada ima novi Countryman (U25).
On u verzijama S, JCW i SE (dva elektromotora) standardno stiže pogon preko obje osovine, a uz odličnu bazu čini se da neće trebati mnogo dorada da MINI uđe u društvo kompanija koje u ponudi imaju i ozbiljan terenac.