Naziv se može pročitati i na centralnom infotainment ekranu na tizer slici, pri čemu ime najvjerovatnije otkriva njegov oblik. Kod BMW-a slovo X se koristi kod SAV (Sports Activity Vehicle) modela, što znači da će BMW Vision Neue Klasse X biti najava budućeg električnog SAV-a (vjerovatno nasljednik BMW-a iX3).
Unutra će se koristiti veoma napredna deveta generacija BMW-ovog iDrive infotainmenta – zajedno sa panoramskim head-up displejem, interfejsima kontrolisanim pokretima i glasovnom kontrolom – dok će se fokusirati na održivost, prostor i pružanje “toplog” i “poznatog” okruženja.
Proizvodnja prvog Neue Klasse EV počinje 2025. godine u Debrecinu, u Mađarskoj, sa dodatnim proizvodnim lokacijama u Munchenu u Njemačkoj i fabrici BMW Brilliance u Shenyang-u u Kini koja će uslijediti 2026. godine.
Ovaj SUV sa nultom emisijom će predstaviti šestu generaciju BMW-ovog eDrive sistema, koji uključuje tehnologiju od 800 volti. Očekuje se da će litijum-jonske baterije sljedeće generacije biti manje i lakše, nudeći domet vožnje od 800 km, prenosi Autoblog rs.
BMW navodi da su tri ključne oblasti za mobilnost sutrašnjice električna, digitalna i kružna. Cilj je da se oni kombinuju u “koherentan sveukupni koncept”.
Nijemci opisuju Neue Klasse kao “mega-projekat koji obuhvata cijelu kompaniju. Riječ je o budućnosti brenda BMW, BMW Grupe i našeg portfelja. Intenzivno se pripremamo za ovo i nastavićemo sa značajnim ulaganjima u relevantne buduće tehnologije u narednih nekoliko godina”, navodi BMW.
Nova platforma obećava da će donijeti električne motore i baterije visokih performansi sa značajno poboljšanom efikasnošću i većim fokusom na održivost.
Modeli će koristiti BMW-ove baterije šeste generacije, uz najavu da će brzina punjenja biti 30 odsto brža, dok će se domet povećati za isti procenat. Procjenjuje se da će troškovi proizvodnje pasti za 50 odsto, kao i da će se emisije CO2 koje nastaju tokom proizvodnog procesa smanjiti za 60 odsto.