Na prvom mjestu istraživanja je Švedska, čijih 60 posto građana planira da kupi električni automobil u sljedećih pet godina, što je otprilike jednako globalnom prosjeku u istraživanju. Međutim, postoje značajne razlike između zemalja. Potrošači pokazuju najveći interes za električne automobile u Kini, Indiji i Indoneziji s nivoima od 70-80 posto, navodi Revija HAK.
– Slaba je potražnja u Evropi i jaka konkurencija iz Kine. S nižim cijenama nafte, kupcima je kratkoročno lako upasti u kolotečinu i kupiti automobil koji troši fosilna goriva, ali ovo nije dugoročno održiva strategija. Svijet se mora promeniti i nema sumnje da električni automobil igra važnu ulogu u tom razvoju – kaže Johan Palmgren, revizor i savjetnik za automobilsku industriju u PwC-u Švedska.
Švedska je zemlja koja je na vrhu između 27 zemalja učesnica kada su u pitanju najbolji uslovi za električne automobile. Rezultati se baziraju na četiri kategorije: državnih podsticaja, infrastrukture, ponude i potražnje. S ukupnom ocjenom 3.7, Švedska je odmah ispred Norveške. Nakon toga, Holandija, Kina i Švicarska slijede u prvih pet.