Neelektrifikovani V8 se uskoro više neće nuditi u Bentley Continentalu i Flying Spuru
Proizvodnja ovih V8 modela će se nastaviti do juna kako bi se zadovoljile postojeće porudžbine.
Za Continental GT i GTC, motor će biti zamijenjen hibridnom jedinicom kasnije ove godine.
Bentley je inače već prikazao plug-in hibridni V8 pogon sa 551 kW/750 KS, a koji će nuditi do 80 km električnog dometa. U vezi obrtnog momenta, Bentley je obećao da će jedinica ponuditi četvorocifreni broj, što znači da će imati najmanje 1000 Nm.
U Flying Spuru, novi V8 hibridni pogon bit će ponuđen zajedno sa V6 hibridom, koji je već u prodaji. Ta jedinica ima 544 KS i 750 Nm obrtnog momenta i omogućava 40 km električnog dometa. Još nije jasno da li će manji plug-in pogon biti ponuđen u Continentalu GT.
Iako je V8 izbačen iz dvije linije modela, još nije sasvim mrtav. Ova opcija je još uvijek dostupna u Bentaygi, bar za sada, prenosi Autoblog rs.
Flying Spur
U svakom sučaju, Bentley planira da elektrifikuje cijelu svoju liniju. Iako je proizvođač automobila odustao od obećanja da će biti potpuno električni brend do 2030. godine, ostaje posvećen ponudi hibrida u svojoj liniji.
Flying Spur
Da bi obilježio kraj trenutne V8 ere, Bentley je ponudio „Edition 8“ verzije svojih modela Flying Spur, Continental GT i Continental GTC, uz puno Mulliner opcija kao deo standardne opreme.
Continental GTC
Continental modeli imaju oznake Edition 8 na svojim blatobranima, dok ih Flying Spur nosi na D stubu. Edition 8 motiv se može vidjeti izvezen na naslonima sjedišta i ugraviran na pragovima.
Continental GTC
Jedan poseban luksuzni dodir je Palm Fluting uzorak na njegovim raskošnim sjedištima, za koji Bentley kaže da nikada ranije nije ponudio ni na jednom od svojih osnovnih/mainstream modela.