Radi se o monovolumenima, vozilima koja su često bila prvi izbor kada se kupuje porodični automobil. U vrijeme kad su bili popularni, monovolumeni su bili efikasniji nego SUV, ali zenit im nije dugo trajao.
Najveći razlog za propast monovolumena jeste pojava crossover i SUV automobila - naročito ovih prvih, koji pružaju idealan odnos veličine i udobnosti, piše portal CarBuzz.
Takođe, monovolumeni su bili popularni krajem prošlog i početkom ovog vijeka, kada SUV automobili nisu bil ini izbliza ovoliko privlačni kupcima kao danas.
Zajedno sa tražnjom, opada i ponuda - monovolumena je sve manje na tržištu, a ovo se naročito odnosi na posljednjih desetak godina.
Naročito su bili popularni u SAD, a od proizvođača koji ne dolaze iz Amerike, monovolumene su pravili Toyota (npr. Toyota Previa), ili, recimo, zajedničkim snagama Nissan i Ford (Nissan Quest).
Godina sa najviše prodatih monovolumena bila je 2000, kada ih je pazarilo više od 1,3 miliona kupaca. Poređenja radi, od 2023. do danas, jedva 250.000 primjeraka je prodano.