Najveća vijest su električni automobili, odnosno njihov veliki pad prodaje od 36,8 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Kako prenosi Jutarnji.hr, u prvih sedam mjeseci pad prodaje električnih automobila sada iznosi 20,1 posto u odnosu na isto period prošle godine. Blagi rast od 3,2% je zabilježen kod plug-in hibrida u julu, a došlo je i do blagog povećanja za dizelska vozila (plus 1,4 posto) i za benzinska vozila (plus 0,1 posto).
U svjetlu kontinuiranog oštrog pada prodaje baterijskih električnih vozila, predsednik njemačkog Udruženja međunarodnih proizvođača automobila VDIK-a Michael Lohscheller upozorava na stvaranje novih trgovinskih prepreka: "Ako baterijski električni automobili postanu značajno skuplji u budućnosti zbog uvođenja dodatnih carina, to će značiti još jedan korak unazad za elektromobilnost. Želja za pristupačnom elektromobilnošću u Njemačkoj i cilj savezne vlade od 15 miliona električnih automobila na putevima do 2030. tada će postati nedostižni".
Udio električnih automobila u ukupnim registracijama je iznosio samo 12,9 posto u julu 2024., dok je u julu prošle godine iznosio 20 posto.
"Primanje narudžbina za električne automobile od strane privatnih kupaca trenutno je izuzetno slabo. Zato ne vidimo signale da će se situacija promijeniti. To potvrđuju i rezultati naše ankete o trgovini automobilima s početka juna, u kojoj je 91 posto ispitanih trgovaca automobilima stanje naručivanja električnih auta od privatnih kupaca tokom godine ocenilo kao vrlo loše ili loše", rekao je potpredsjednik Nemačkog udruženja proizvođača automobila (ZDK)Thomas Peckruhn, prenosi Autoblog rs.
Takođe se može pretpostaviti da privatni kupci posebno čekaju jeftinije električne automobile u segmentu od oko 25.000 eura poput Citroëna e-C3, Fiata Grande Panda ili Hyundai Instera.