U novim automobilima češći je kanalni remen, a pokreće ga radilica. On je ključan za pokretanje alternatora motora. U nekim vozilima on pokreće i servo uređaj upravljača, pumpu za vodu, ventilaciju, kompresor klime ili hidrauličnu pumpu. U nekim vozilima većinu tih uređaja pokreće zupčasti remen – sve ovisi o proizvođačima automobila.
S vremenom se remen troši, a ponekad će se javiti zvuk škripanja koji će upozoriti na problem. Ponekad, međutim, nema zvuka, a doći će do pucanja. Ovaj remen izrađen je od gume koja ima dugi vijek trajanja, a u strukturu su ugrađene tekstilne niti ili metalne žice – za još veću čvrstoću.
Pucanje remena osjetit ćete kao snažan prasak iz motora. Odmah će se uključiti kontrolna lampica akumulatora jer se on više ne puni. Ako je on pokretao motor servo uređaja osjetićete teže upravljanje, a ako je pokretao pumpu vode motor će se brzo pregrijati. Već s prvim simptomima najbolje je stati sa strane, tamo gdje ne ugrožavate sigurnost saobraćaja i pozvati pomoć.
Današnji kanalni remeni su puno izdržljivi. U većini slučajeva zamjena se preporučuje nakon 120.000 prijeđenih kilometara, prenosi Revija HAK.