Ovaj rezultat daleko nadmašuje prognoze, ulivajući veliko povjerenje, sada kada je paleta kompletna, zahvaljujući dolasku Ibrida Q4 verzije.
To je odličan početak uoči skorog otvaranja prodaje u Japanu i Australiji, dva tržišta sa velikim potencijalom za Alfa Romeo.
Entuzijazam sa kojim su evropski kupci dočekali kompaktni sportski automobil bio je pokretačka snaga cijele linije, koju čine i Tonale, Giulia i Stelvio.
U svojim segmentima, sva tri modela nastavljaju da otjelotvoruju vrijednosti italijanskog duha brenda, sportskog duha i strasti, širom svijeta, prenosi "AutoBlog".
Santo Ficili, izvršni direktor Alfa Romea: "Na Međunarodnom sajmu automobila u Briselu, podijelio sam optimističan cilj od 20.000 Junior jedinica do kraja januara. Prema tome, za mene prevazilaženje očekivanja može poslužiti samo kao potvrda koliko dobro projekat ide i odličnog rada naše dilerske mreže. Uz zahvalnost svima koji su do sada izabrali Junior, sada se fokusiramo na njegov debi u Japanu i Australiji, gdje će imati zadatak da podrži cijelu paletu - koju čine Giulia, Stelvio i Tonale, a koji su već dostupni kod Alfa Romeo dilera - sa svojim talasom inovacija."