Hyundai je potvrdio kako iz Evrope povlači svoje najzanimljivije proizvode.
Ne, ne mislimo na električne Ioniq modele koji svakim danom izazivaju sve veći interes javnosti i potencijalnih kupaca. Mislimo na N liniju, i to onu pravu koja donosi sportski karakter i pravo vozačko iskustvo.
U službenoj izjavi za Motor1 Deutschland Hyundai je potvrdio kako će se svi N modeli pokretani benzinom povući s evropskog tržišta u prvoj polovici ove godine. U prijevodu to znači kako su odbrojeni dani modelima i20 N, i30 N te nešto manje popularnom i30 N Fastback.
Stoga, ako ste razmišljali o kupovini nekih od ovih modela, naš je savjet da se požurite i pokupite model sa zalihe. Pritom imajte na umu kako će određeni N modeli ostati u prodaji. To su električni Ioniq 5 N i 6 N, koji će naknadno stići.
Povlačenje sportskih fosilaca je direktna posljedica odluke proizvođača da do 2035. godine "očisti“ cjelokupnu gamu od modela s CO2 emisijom. Drugi je cilj postavljen za 2045. godinu, a to je postizanje ugljične neutralnosti u proizvodnji.
Ova odluka dolazi pomalo neočekivano. Naime, osim što N-modeli i nisu dugo na tržištu, poput i20 N koji je stigao 2020. godine, mnogi su očekivali širenje game sportaša na novu Konu, pa i na još neke modele.
Nema sumnje, loza rasnih kompaktnih sportaša je na izdisaju. Peugeotovih GTi modela se više i ne sjećamo, RenaultSport je prošlost, a prorijedili su se i Fordovi ST modeli. Volkswagen je već u vječna lovišta poslao up! GTI i Polo GTI, a netom je predstavljen zadnji Golf GTI, i to bez ručnog mjenjača.