Ko prodaje najteže automobile? To su marke Ineos i Cadillac, Rolls-Royce, Bentley i Fisker, prema podacima Savezne uprave za motorni saobraćaj Njemačke (KBA) za novoregistovana vozila prošle godine.
S masom praznog vozila od 3472 kg, Cadillac Escalade jasno vodi na skali. Na drugom mjestu, Mercedes Maybach, daleko je iza s 3027 kg, a slijedi ga Ineos Grenadier s 3002 kg. Sva tri vozila su rijetka, ali ako podvučete crtu na dvije i po tone, tu su brojni automobili iz SUV segmenta, terenskih vozila i segmenta luksuznih limuzina, prenosi Autoblog rs. KBA navodi samo dva modela s manje od 1000 kg: Mitsubishi Mirage s 954 kg i Suzuki Ignis s 971 kg.
Zašto su novi automobili sve teži? S jedne strane, posebno mali automobili su manje privlačni za proizvođače jer obično ostvaruju niže marže. U skladu s tim, ponuda je pala. S druge strane, SUV i terenska vozila, koja su zbog svog dizajna obično teža, doživljavaju procvat. Kvalitetnije karakteristike bezbjednosti i udobnosti doprinose razvoju.
Također, sve više hibrida i električnih automobila povećava prosječnu masu. Velike baterije električnih automobila ili dodatni elektromotor doprinose rastu mase.
Ako se gledaju samo marke s najmanje jedan posto tržišnog udjela, najveću masu ima Volvo s prosekom od 2139 kg. Slijedi Tesla s 2015 kg, čemu su dobrim delom doprinijele baterije, ispred Mercedesa s 2011 kg, dok je Porsche na četvrtom mjestu s 1988 kg. BMW ima 1893 kg u prosjeku, Ford 1804 kg, a Audi 1772 kg – i svi su iznad njemačkog prosjeka. VW ostaje ispod s 1590, kao i njegove filijale Škoda i Seat s 1550 kg i 1525 kg. Opelovi modeli u prosjeku imaju 1444 kg. Najlakša marka s najmanje jedan posto tržišnog udjela u Njemačkoj je Dacia. Prosječna masa je 1268 kg.