To je čak 40 posto manje u odnosu na 12.076 vozila prodatih u istom periodu prošle godine. U to vrijeme, Polestar je prodavao samo jedan model - Polestar 2.
Međutim, proizvođač automobila sada nudi i novi Polestar 4. Polestarov najnoviji model je pronašao 1.200 novih kupaca u Kini, što čini 16,6 posto isporuke brenda u prvom kvartalu.
Generalni direktor kompanije Tomas Ingenlat naziva 2024. „prelaznom godinom“ za brend, jer Polestar radi na proširenju svoje linije i proizvodnog otiska širom svijeta.
„Veoma pozitivne kritike koje su rezultat globalnih medijskih test vožnji pokazuju napredak koji naš brend ostvaruje i potvrđuju našu dinamičnu, globalnu strategiju“, rekao je Ingenlat. „Polestar 3 i Polestar 4 će obezbediti osnovu za snažan rast prihoda i marže tokom druge polovine godine, podržavajući naše ciljeve za 2025.”
Proizvodnja Polestara 3 je počela u Kini, a američka proizvodnja će biti pokrenuta na ljeto 2024. Kompanija planira da proizvodi Polestar 4 u Južnoj Koreji, počev od 2025. godine, prenosi Autoblog rs.
Međutim, pošto je Volvo u februaru odlučio da smanji svoj udio u Polestaru i da prepusti veću kontrolu Geelyju, proizvođač automobila se našao u teškoj poziciji. Uprkos tome što dobija 950 miliona dolara finansiranja od grupe banaka, on također otpušta oko 15 posto svoje radne snage, a do sada ove godine cijene akcija su pale za više od 27 posto.