Proširenjem, koje će obuhvaćati i povratak u Australiju i Novi Zeland, žele značajno povećati globalnu prodaju Protona nakon uspostave novog sjedišta i proizvodne baze koja je trenutno u izgradnji u zapadnoj Maleziji.
Poznato kao Automotive Hi-Tech Valley (AHTV), postrojenje je dio investicije vrijedne više milijardi dolara, vlasnika Geelyja i malezijskog industrijskog konglomerata DRB-HICOM Berhad.
"S novim ulaganjima Proton će imati sredstva da se vrati na tržišta s kojih je otišao, dok će također ući na nova tržišta", rekao je izvor za AutoCar.
Malezijska marka automobila godinama je bila aktivna u Evropi, posebno tokom 90-ih. Nije otkriveno kada se tačno planira širenje iako je Autocaru rečeno da će glavna izvozna tržišta biti dosegnuta "kasnije ove decenije".
Marka je prodavala modele u Velikoj Britaniji od 1989. do 2014. godine.
Godine 2023. Geely je najavio planove za ulaganje do 3.5 milijardi funti u razvoj AHTV-a. Kasnije je malezijski premijer Anvar Ibrahim rekao da je stvarna brojka ulaganja Geelyja bliža 7,9 milijardi funti.
Geely tek treba zvanično potvrditi ulaganja u Proton. Proton trenutno prodaje četiri modela - Proton X50, Proton X70 (Geely Boyue), Proton X90 (Geely Haoyue) i Proton S70 (Geely Emgrand).
Takođr nastavlja proizvoditi tri tradicionalna modela iz svojih bivših operacija s Mitsubishijem – Saga, Persona i Iriz, prenosi Index.
Uz to, uspostavio je novi brend električnih auta pod imenom e:MAS. Prvi model marke, e:MAS 7, temelji se na SUV-u Geely Galaxy E5. Naziv e:MAS predstavlja riječi electric i Malezija.