Prvi put u 61-godišnjoj historiji taj će model doživjeti veliku promjenu u pogonima – u novoj će varijanti, naime, pod haubom biti hibridni pogonski sklop.
"Inovativni će snažni hibrid učiniti naš 911 još dinamičnijim", najavljuje Frank Moser, potpredsjednik linija 911 i 718 u Porscheu, prenosi SEEbiz.
"Ništa nismo prepustili slučaju tokom razvoja i testiranja novog modela 911, pod svim mogućim uslovima širom svijeta. Od ledenih do iznimno vrućih, kao što je to bio slučaj u posljednjoj fazi testiranja u Dubaiju. Bilo da je riječ o visokom opterećenju pogona u teškim uslovima planinskih prijevoja ili u stani-kreni uslovima gradskog prometa, novi 911 samouvjereno je savladao sve, pa i najteže, izazove. Na kraju, naši su inženjeri i pokusni vozači njime načinili više od pet miliona kilometara tijekom testiranja", dodaje Moser.
No, poseban test obavljen je nedavno na kultnoj stazi Nürburgring Nordschleife. Tamo je nova hibridna verzija Porschea 911 postigla vrijeme od 7:16.934, odnosno čak 8,7 sekundi bolje od istog usporedivog modela 911 s klasičnim pogonom. To je pokazalo da je hibrid značajno brži na stazi, ima više "gripa", značajno više snage i brži odziv na papučicu gasa, zahvaljujući elektrificiranom pogonu.