Uprkos sve strožim propisima o emisiji štetnih gasova, inženjeri iz Cufenhauzena su uvijek korak ispred. Osmocilindarski motor se već prilagođava kako bi zadovoljio Euro 7 standard, iako je njegova primjena odložena. Trebalo je da stupi na snagu 2025. godine, ali je odloženo do 2030. godine.
U intervjuu za australijski magazin Car Sales, šef linije modela Porsche Panamera Tomas Frajmut je otkrio da se razvijaju nove komponente kako bi motor bio usklađen sa Euro 7: „Znamo da je ovaj motor spreman za EU7, nije problem. Moramo da dodamo neke dijelove koji su u razvoju, tako da smo spremni sa ovim V8 da pređemo na EU7 propise."
Porsche neće nužno morati da se oslanja na hibridnu postavku da bi održao V8 u životu pošto standard Euro 7 neće biti tako strog kao što je prvobitno predloženo. Ali drugi propisi će natjerati inženjere da naprave neke promjene. Frajmut je pomenuo maksimalni dozvoljeni nivo buke. Stroži zakoni koji se odnose na nivoe buke „komplikuje dobijanje dobrih emocija na našoj Panameri V8“, prenosi Autoblog rs.
Iako će V8 doživjeti 2030-te, smatra se da Porsche neće praviti toliko automobila sa 4,0 litarskim twin-turbo motorom do kraja decenije. U Godišnjem izvještaju i izvještaju o održivosti, njemački proizvođač automobila je ponovio svoju projekciju da će električna vozila činiti više od 80 odsto godišnjih isporuka do 2030. Međutim, kaže da postizanje tog cilja zavisi „od potražnje kupaca i razvoj elektromobilnosti u odgovarajućim regionima svijeta“.