Podružnica Volkswagena teško je pogođena američkim tarifama i kolapsom luksuznog tržišta u Kini, dok je istovremeno provodila skupi zaokret na tržištu električnih vozila zbog nedostatka potražnje.
Nova smanjenja usredotočeni su na glavnu fabriku Porschea u Zuffenhausenu, sjeverno od Stuttgarta, i na obližnji razvojni centar u Weissachu, prema izvještajima u novinama Stuttgarter Nachrichten i Stuttgarter Zeitung.
Mjere koje se razmatraju uključuju outsourcing cijelih operativnih jedinica i projekata vozila.
Planovi navodno uključuju ukidanje jednokratnih isplata i bonusa za godišnjice zaposlenja. Također će se smanjiti mirovinske odredbe. Planovi uključuju reference na "otpuštanja među zaposlenicima" i "vanjsko preseljenje" usluga, kao i smanjenje broja naučnika i zajamčene ponude zaposlenja za pripravnike.
Druge mjere uključuju "prilagodbe" dogovora o radu od kuće i radnom vremenu, kao i "povećanje fleksibilnosti", izvijestile su novine na temelju dokumenata koje su vidjele, prenosi SEEbiz.
Glasnogovornik Porschea rekao je da se automobilska industrija suočava s ogromnim izazovima i da budućnost proizvođača automobila ovisi o konkurentnosti.
"Da bismo to postigli, moramo se pozabaviti svakim područjem", rekao je glasnogovornik. "S obzirom na promijenjene uvjete, značajne optimizacije troškova su apsolutno neophodne."
Rekao je da su u toku "povjerljivi" razgovori s predstavnicima zaposlenika o novom skupu mjera.
Zahtjevi zaposlenika
Porsche je signalizirao da želi razgovarati o smanjenju troškova osoblja s predstavnicima zaposlenika. Ni Porsche ni radničko vijeće firme nisu dali detalje o ciljanom obujmu ušteda.
Predsjednik glavnog radničkog vijeća Ibrahim Aslan rekao je za Stuttgarter Nachrichten i Stuttgarter Zeitung: "Glavno radničko vijeće i IG Metall [sindikat] razgovaraju s upravom o budućem paketu kako bi se Porsche i radna snaga dobro pripremili za budućnost."
Formalni pregovori još nisu započeli, naglasio je.
Prethodno zakazani sastanci zaposlenika zakazani su za sljedeću sedmicu. Radničko vijeće zauzelo je jasan stav: "Potrebna nam je sigurnost radnog mjesta barem do 2035. i očekujemo jasnu predanost upravi prema našim njemačkim Porscheovim pogonima."
Trenutno je oko 23.000 zaposlenika u pogonima, uključujući Zuffenhausen i Weissach, obećano sigurno radno mjesto do sredine 2030. Nakon toga, moguća su prisilna otpuštanja.
1900 radnih mjesta ukida se do 2029.
Prvi paket smanjenja troškova najavljen je u veljači, kojim se do 2029. ukida 1900 radnih mjesta. U julu je odlazeći glavni izvršni direktor Oliver Blume interno najavio još jedan krug ušteda.
Porsche očekuje značajan pad dobiti ove godine zbog strateškog pomaka natrag prema izgradnji više automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Trošak ovog restrukturiranja iznosi 3,1 milijardu eura (3,6 milijardi dolara), rekao je Porsche sredinom septembra.