Automobil će biti baziran na Renault CMF-B EV arhitekturi, koju će A290 dijeliti sa Renaultom 5 E-Tech.
Ova dva automobila dijele sličnu siluetu i osnovni oblik, ali A290 nudi još sportskiji stav, zahvaljujući širom tragu točkova i aero body paketu, uz modifikovani enterijer koji odlikuje i Alpine sportski volan sa Nappa kožom.
Alpine je još ranije potvrdio da će budući A290 biti dugačak 3990 mm, širok 1820 mm, visok 1520 mm, uz međuosovinsko rastojanje od 2530 mm.
Alpine navodi da su se sa Mišelinom odlučili za gume 225/40 R19, sugerišući da će A290 dobiti relativno velike felne od 19 inča kao standard.
Serijski automobil će preuzeti dosta stilskih elemenata sa koncepta Alpine A290_β koji je prikazan prošle godine.
A290_β poštuje strategiju imenovanja Alpine brenda koja uključuje slovo A praćeno sa tri broja. Prvi broj odgovara veličini vozila. "90" je tipično za višenamjenska sportska vozila brenda, poznata kao "životni stil", dok čisto sportska vozila nose broj "10". "β" u nazivu koncepta se inače odnosio na beta testove koji se koriste u svijetu softvera, probnu verziju, prije konačnog izdanja.
Očekuje se da će serijski A290 pokretati električni motor sa 160 kW/218 KS iz Renaulta Megane E-Tech Electric. Taj motor ima 300 Nm obrtnog momenta u Meganu pa bi A290 do 100 km/h trabalo da ubrzava za manje od 7 sekundi.
Uz bateriju od približno 52 kWh, domet sa jednim punjenjem će iznositi 383 km, prenosi Autoblog.
Tokom 2027. godine bi trebalo da se pojavi i jača verzija, sa oko 270 KS.