Historija Fiata Multiple seže u devedesete, kada su u automobilskoj industriji rastuća potražnja za višenamjenskim vozilima i potreba za inovacijama potakle Fiat da razvije nešto drugačije od konvencionalnih MPV-jeva na tržištu. Rezultat toga bila je Fiat Multipla, koja se isticala jedinstvenim i ekscentričnim dizajnom.
Što se tiče reakcija na Multiplu, one su bile izrazito podijeljene. Dok su neki cijenili hrabrost Fiata da istraži nove dizajnerske smjerove i pruži nešto drugačije na tržištu, drugi se nisu mogli pomiriti sa njenim izgledom. Multiplin izgled sa tri para svjetala na prednjem dijelu vozila i nekonvencionalni oblik karoserije bili su predmet šala i kritika.
Međutim, uprkos kontraverzi oko dizajna, Fiat Multipla je bila funkcionalno vozilo sa prostranom unutrašnjošću, mogućnošću prijevoza do šest osoba i vrlo praktičnim rješenjima za porodice.
Stekla je svoje mjesto u automobilskoj kulturi kao jedinstven i prepoznatljiv model. Iako se više ne proizvodi, ostaje zapamćena kao jedan od najizrazitijih primjera dizajnerskog eksperimentiranja u svijetu automobila. Možda je upravo zato i dalje osnova za nove eksperimente jer današnji kupci znatno su skloniji neuobičajenim rješenjima no što su bili oni sa kraja prošlog stoljeća.
Jedan od dizajnera koji su pokušali napraviti modernu interpretaciju je Maltese Design, a komentari su i više nego ohrabrujući.
U ovoj viziji Multipla zadržava originalni dizajn profila, s ipak oštrijim, isklesanim linijama. Poboljšana većim točkovima i nižom siluetom, odiše sportskim duhom. Značajne promjene dizajna uključuju tanja LED svjetla u obliku slova Y koja zamjenjuju prepoznatljiva niže postavljena svjetla i izbočena okrugla prednja svjetla.
Implementacija tankih ručki na vratima i naglašenih stražnjih blatobrana doprinosi jedinstvenoj estetici. Prednja vrata otvaraju se konvencionalno, dok se čini da se stražnja vrata otvaraju prema unazad, slično modelima Rolls-Roycea s četverim vratima.