20+ godina
sa vama
francuska grupa

Renault fokusira razvoj autonomnih vozila na javni prevoz

Autor: Biznis.ba
Foto: X
Francuska Renault Grupa je odlučila da promijeni svoj strateški pristup razvoju i proizvodnji autonomnih vozila, objavljeno je na medijskoj konferenciji, održanoj u njihovom tehnološkom razvojnom centru Boulogne-Billancourt nedaleko od Pariza.

Trenutno ova marka u svojim putničkim automobilima nudi autonomiju niova 2, što znači da su u njih ugrađeni sistemi pomoći vozaču poput adaptivnog tempomata ili pametnog držanja saobraćajne trake, ali pri njihovom korištenju vozač mora cijelo vrijeme da bude aktivno uključen u vožnju.

Sljedeći korak bila bi implementacija nivoa 3, pri kojoj vozač ne mora stalno da ima ruke na upravljaču, ali tu fazu će u Renaultu – preskočiti, barem kad je riječ o putničkim vozilima.

"Nivo 2 plus" tako će ostati najviši u ponudi u dogledno vrijeme, a u nivo 3 se neće ulagati jer to donosi prevelike troškove, povećanu cijenu automobila u prodaji, ali i podeljenju odgovornost između automatike i ljudi – na to u Renaultu trenutno nisu spremni. Umesto toga, svoje napore u razvoju autonomne vožnje usmjerit će na nivo autonomije 4, ali samo za vozila namenjena javnom prevozu, navodi Autonet.hr.

Na tom tržištu Renault Grupa želi da bude jedan od značajnijih igrača, pa razvija električna, automatizovana i dobro opremljena autonomna vozila – za sada u obliku minibusa, u saradnji s nekoliko partnera. Jedan od njih, WeRide, otišao je najdalje u tome, pa će uskoro i javno predstaviti svoje prvo vozilo, namijenjeno javnom prevozu i nastalo u saradnji s Renualtom.


To će se dogoditi tokom teniskog turnira Roland-Garros 2024, koji počinje 20. maja, prenosi Autoblog rs.

Njihovi minibusi će tokom turnira funkcionisati kao autonomni električni šatlovi za prevoz posetilaca između službenog parkinga turnira i glavnog stadiona. Oni koji su se možda nadali potpuno autonomnom Cliu, Meganeu, Australu ili nekom sličnom automobilu ostaće kratkih rukava. Potpuna autonomija putničkih vozila Renaultu danas, uz trenutnu regulativu, očekivanja kupaca i kompleksnu tehnologiju, jednostavno nije nešto što su u stanju postići.

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba