Za razliku od drugih, Renault je bio relativno oprezan u najavama svojih EV ambicija. Još 2022. izvršni direktor grupe Luca de Meo je predvidio da će se Renaultova evropska linija do kraja decenije sastojati isključivo od električnih vozila, ali je dodao da će to zavisiti od tržišnih uslova. Na širem planu, kompanija je najavila da ne predviđa svijet u kome će benzinska i hibridna vozila predstavljati manje od 40% tržišta 2040. godine.
Sada se čini da je Renault revidirao svoje planove. Govoreći za Automotive News Europe na sajmu automobila u Ženevi, Kambolive je izjavio da će marka nastaviti s proizvodnjom benzinaca i hibrida u svakom segmentu. Dakle, 2030. godina više nije granica kad će Renault ukinuti benzince i hibride (a može i dizelaše).
U međuvremenu, novi električni Renault 5 ima listu čekanja sa više od 50.000 imena.
Inače, Renault i kineski proizvođač Geely su u procesu formiranja zajedničkog ulaganja u odnosu 50-50 u kojem će dvije grupe razvijati motore s unutrašnjim sagorijevanjem i hibridne pogone. Partneri će proizvoditi motore za brendove Renaulta i Geelyja, uključujući Volvo, Proton, Nissan, Daciju i Mitsubishi, a mogli bi da ih isporučuju i drugim proizvođačima automobila.