Podsjetimo, Autocar je nedavno u svom tekstu koji nosi naslov "Rimac vrlo vjerovatno neće proizvesti još jedan električni hiperauto" objavio da Rimac nije prodao svih 150 primjeraka svoje Nevere, a njena zamjena vjerovatno neće biti električno vozilo.
Taj članak prenose i drugi mediji poput Carscoopsa koji u naslovu naglašava kako je Rimac rekao da je pala potražnja za električnim autima jer ljudi žele benzince.
Već se naširoko izvještava o smanjenju potražnje za električnim automobilima u posljednjih nekoliko mjeseci, ali Rimac za slabu prodaju Nevere djelimično krivi masovno tržište električnih vozila te pokušaje vlada i regulatora da na tržište proguraju čišće automobile. To je zanimljivo mišljenje nekoga za koga biste mislili da se zalaže za širenje i povećanje proizvodnje električnih utomobila, piše Carscoops.
"Elektrika je prije 7, 8 godina bila cool"
Nevera je predstavljena 2021. kao evolucija koncepta C_Two od 1888 konjskih snaga, s isporukama koje su krenule kasnije te godine i planiranom serijom od 150 vozila. No Rimac Automobili još uvijek nisu prodali sve te Nevere, ističe Autocar, što šef firme Mate Rimac pripisuje padu potražnje za ultra high end električnim vozilima.
"Počeli smo razvijati Neveru 2016./2017. kada je elektrika bila cool", rekao je Rimac za Financial Times na konferenciji o budućnosti automobila u Londonu.
Rimac: Guraju nam stvari koje ne želimo. Uvijek sam protiv toga
Od tada je, rekao je Rimac, tržišno okruženje evoluiralo, a ukusi su se mijenjali jer zakonodavci i glavni proizvođači automobila nastoje učiniti električne automobile mainstreamom.
“Regulatorna tijela i neki proizvođači originalne opreme toliko to guraju da se priča promijenila. Naturaju nam stvari koje ne želimo, pa se ljudi pomalo odmiču od cijele te prisilne primjene. Uvijek sam protiv toga. Mislim da se sve mora temeljiti na dobrim karakteristikama. Stoga proizvod mora biti bolji”, objasnio je Rimac.