Rimac objavio: Imamo pet milijardi eura ugovorenih poslova
U kampus će doći još dvije proizvodne linije za proizvođače koji još nisu otkriveni, rekao je Rimac, a vrijednost opreme koja je potrebna za svaku od tih linija premašuje vrijednost gradnje kampusa.
Pola kampusa će izgledati ovako, s potpuno automatiziranim proizvodnjom, dok će druga polovica biti sasvim manualna, a to je ona u kojoj će se raditi Bugatti i Rimac.
Trenutno se tu izrađuju prototipovi Bugatti Tourbillona, namijenjeni za testiranja, homologacije i slično. "U stanju smo napraviti cijeli automobil do kraja ovdje, ali ipak ih na kraju šaljemo u Francusku na završno sklapanje"
Od ukupno ugovorenih 5 milijardi eura poslova, skoro 3 milijarde otpada na Rimac Technology, odjel koji izrađuje komponente za svjetske proizvođače. Veliki dio toga je posao s BMW-om, prenosi SEEbiz.
"Mi smo njihov jedini partner za izradu baterijskih sklopova, ili ih rade sami, ili ih radimo mi", rekao je Rimac.
Mate Rimac počeo je prezentaciju za hrvatske novinare prolaskom kroz povijest kompanije. Istaknuo je da je i dalje najveći vlasnik kompanije sa 23 posto udjela.
Trenutno ima više od 2000 zaposlenih, a ukupno, zajedno s Bugattijem, imaju ugovorenih više pet 5 milijardi eura poslova.
Osim brojnih lokacija u Hrvatskoj, nedavno su otvorili pogon u Bologni zbog velikog broja talijanskih zaposlenika.
Kada je riječ o kampusu, kompletno je gotova samo proizvodna zgrada u koju već useljavaju radnici. Veličine je otprilike starog grada Dubrovnika, zbog čega se glavni hodnik kroz glavnu zgradu naziva Stradun.
Izgradnja hale je koštala 120 miliona eura, a jednako toliko košta i instalacija jedne proizvodne linije. Osim Bugattija i Rimca, slaže se pogon za BMW, koji će biti gotov 2025. godine.
- Iako smo se tek uselili, prostor nam je već premali, rekao je Rimac.
Nakon izgradnje uredske zgrade u Kerestincu, gradit će testni pogon na novokupljenom zemljištu u Stupniku te u Kalinovici.
Rimac je priznao da još nije prodana cijela predviđena serija Nevere, ali je rekao da ima interesa.
Kod narudžbe Bugattija, koji su svi rasprodani do kraja decenije bilo je moguće naručiti dodatnih opcija do vrijednosti od pola miliona.