Šef Aston Martina navodi da kupci žele ručne mjenjače u sportskim automobilima
Serija od 110 automobila napravljenih povodom 110 godina Aston Martina rasprodata je vrlo brzo, a prijavilo se čak 10 puta više kupaca od broja ponuđenih automobila.
Model je inspirisan jedinstvenim Victorom, koji je i sam bio posveta Astonovim modelima iz 1970-ih i 1980-ih i bazira se na Vantageu. Ima V12 motor sa 715 KS i ručni mjenjač sa šest stepeni prenosa. Strol smatra da je upravo mjenjač veliki dio njegovog uspjeha, prenosi Jutarnji.hr.
"Cijeli svijet, umjesto da, kako svi misle, prelazi na električnu energiju, vraća se unazad i želi ručni mjenjač. Govorim o ljubiteljima automobila, ljubiteljima benzina", komentarisao je Stroll.
Iako je taj njihov model veliki uspjeh ne očekuje se da će Aston proizvoditi automobile s ručnim menjačem u (relativno) velikom broju, ali čini se da u kompaniji misle da bi mogli da imaju uspjeha s ručnim mjenjačima u još nekim ograničenim serijama. Stroll je također rekao da ugradnja ručnog mjenjača u Valour nije bio poseban izazov.
Automobilska industrija možda ide u jednom smjeru, ali Stroll i Aston Martin misle da njihovi kupci žele nastavak tradicije. Nedavno je kompanija potvrdila da bi Aston Martin Vanquish mogao da se vrati s novim V12 motorom i 835 KS.
"To je potpuno novi proizvod i taj motor će, barem za početak, dolaziti samo u našem top modelu koji ćemo lansirati na jesen", rekao je Strol. "Neće dolaziti u DB12 kao što je dolazio u DB11. Mislimo da je DB12 sa 670 konjskih snaga dovoljno snažan da većina ljudi bude zadovoljna."
Ipak, Aston ne bježi od elektrifikacije. Hiperautomobil Vallhala bit će prvi plug-in marke, a isporuke bi trebalo da počnu do kraja ove godine, a Aston također razvija i platformu za baterijsko-električna vozila. Njihov prvi potpuno električni auto će stići 2026. godine, a nakon toga će uslijediti još tri modela, uključujući neku vrstu hiperautomobila.