Grupa procjenjuje da je u razdoblju od jula do septembra kupcima širom svijeta isporučila 1,15 miliona vozila. U istom razdoblju prošle godine isporučili su 1,43 miliona. Dosadašnje procjene pokazivale su 15-postotni pad.
Isporuke kupcima u Sjevernoj Americi smanjene su za 36 posto, uz dostavljenu 171 hiljadu vozila, izvijestili su, ističući da je isporuka više od 100.000 vozila otkazana zbog planiranog smanjenja proizvodnje pred lansiranje novih modela krajem godine.
Isporuke kupcima u regiji "proširene Evrope" smanjene su za 17 posto, ponajprije zbog odgode plasmana nekih modela, uključujući Citroen C3. Krajem rujna grupa je znatno snizila procjenu marže operativne dobiti u ovoj godini i najavila da će potrošiti do 10 milijardi eura na plan koji bi trebao oživjeti poslovanje u SAD-u.
- Problem se u osnovi svodi na prevelike zalihe, rekao je izvršni direktor Carlos Tavares početkom sedmice na automobilskom sajmu u Parizu. Regionalni menadžeri usvojili su po njegovim riječima "rizičan" plan prodaje u drugom tromjesečju.
U prvim tjednima listopada udio lanjskih modela automobila marke Dodge činili su čak 19,3 posto Stellantisove ponude u zalihama ovlaštenih prodavača, prenosi SEEbiz. Udio lanjskih modela Chryslera iznosio je 8,3 posto, a Jeepova 1,3 posto. Paralelno je udio novih Ramova, planirani za 2025. godinu, već dosegnuo 36,6 posto, a ostalih marki od 11 do 14,5 posto.
- Svi imaju problema sa zalihama, ali nitko tako kronične i dramatične kao Stellantis, naglasio je izvršni direktor aplikacije za kupnju automobila CoPilot Pat Ryan, istaknuvši i da su Stellantisove cijene od 2019. do 2024. porasle za 50 posto, gotovo dvostruko snažnije od prosječnog rasta potrošačkih cijena.
Stellantisovi problemi u SAD-u trebali bi biti riješeni do kraja godine, rekao je Tavares u Parizu.