Zajedno s američkom kompanijom za proizvodnju baterija Zeta Energy, radi na razvoju litijum-sumporne baterije koja bi potencijalno mogla da promijeni igru.
Litijum-sumporne baterije nude nekoliko prednosti u odnosu na trenutne litijum-jonske baterije. Lakše su, mogu da skladište više energije i bolje rade na niskim temperaturama.
Prema Zeta Energyju, baterijama se takođe može smanjiti težina za 30-50 posto u poređenju s postojećim rješenjima. Tvrdi se da tehnologija omogućava brže punjenje, s do 50 posto većom brzinom.
Međutim, jedan od najvećih izazova s ovom vrstom baterije je bio njen ograničeni životni vijek, navodi Revija HAK. Baterije su tradicionalno gubile kapacitet tokom korišćenja. Ali Zeta Energy tvrdi da je problem riješio nanošenjem posebnih premaza koji produžavaju vijek trajanja baterije. Još jedna značajna prednost ove tehnologije je njena cijena. Materijali koji se koriste u proizvodnji su jeftiniji i ekološki prihvatljiviji od onih koji se koriste u litijum-jonskim baterijama. To može da smanji ukupnu cenu baterije i učini električne automobile dostupnijim potrošačima.
“Radimo na tome da osiguramo da ova vrsta baterije dođe na tržište do 2030. godine – objavili su Stellantis i Zeta Energy. Cilj je stvoriti održivo i pristupačno rješenje koje može da vrati Stellantisovu poziciju u sve konkurentnijoj automobilskoj industriji.