Stellantis potvrđuje produženje proizvodnje Fiat Pande do 2030. godine
Prvobitno je proizvodnja ovog modela trebalo da bude okončana krajem 2026, ali je nedavno to produženo do kraja 2027.
Sada stiže potvrda generalnog direktora Stellantisa da će aktuelna Panda biti prilagođena da bude u skladu sa propisima o emisiji izduvnih gasova i da će nastaviti da se proizvodi u fabrici Pomigliano do 2030.
To je naravno dobra vijest za sve zaposlene u fabrici koji mogu da budu sigurni do 2030. godine s obzirom na odličnu prodaju Pande.
Treba podsjetiti da je Fiat 29. februara ove godine (istog dana kada je 1980. godine predstavio svetu prvu Pandu), pokrenuo novi pravac. Sa imenom Pandina, kao "počast ljubavi koju Italijani gaje prema Pandi", kako je tada objasnio izvršni direktor Fiata Olivije Fransoa na konferenciji za novinare.
„Odlučili smo da povećamo proizvodnju za 20% kako bismo zadovoljili potražnju kupaca u Italiji i Evropi“, obećao je Fransoa.
Eksterijer Fiat Pandine je u stvari veoma sličan sadašnjoj Pandi Cross, sa izuzetkom natpisa Pandina na zadnjim vratima (sa istaknutim "ina" da bi se podvuklo novo ime) i nekih žutih detalja.
Već dostupnim bojama - Bianco Gelato, Nero Cinema, Rosso Passione i Blu Italia - Pandina dodaje novi Giallo Positano i nove dvobojne varijante sa kontrastnim crnim krovom.
Pandina sa sobom donosi neke tehnološke napretke, počevši od nove 7.0-inčne digitalne instrument table, dotjeranog volana i DAB radija koji kontroliše 7.0-inčni ekran osjetljiv na dodir kompatibilan sa Android Auto i Apple CarPlay-om, prenosi Autoblog rs.
Proširen je i asortiman sistema pomoći u vožnji koji su standardno dostupni za novu Fiat Pandinu. Kao što zahtijevaju novi evropski standardi, ažuriranje je dovelo do instaliranja sistema za automatsko kočenje u slučaju nužde, asistenta za zadržavanje trake, detekcije umora vozača i prepoznavanja saobraćajnih znakova.
Novi zadnji parking senzori olakšavaju parkiranje, dok će novi tempomat poboljšati udobnost na putovanjima autoputem.