Crossover koji se proizvodi u Poljskoj, izvorno nazvan Milano prije političkih kontroverzi, ima bateriju od 54 kWh i domet od 402 kilometra u najekonomičnijoj verziji.
Standardna Elettrica i Speciale launch edicija (sa početnom cijenom od oko 41.000 eura) razvijaju 154 KS, dok vrhunska Veloce verzija razvija 237 KS i ima domet od 346 kilometara.
Standardna oprema na Elettrica varijanti uključuje 45,7 cm aero-optimizovane aluminijumske točkove, zadnje parking senzore, crne sjajne poklopce retrovizora i LED svjetla.
Unutrašnjost sadrži 26cm infotainment ekran postavljen u retro stilu sa teleskopskim kućištem, kompatibilan sa Android Autom i Apple CarPlay sistemom.
Pozicioniran kao duhovni nasljednik modela Giulietta i Mito, novi Junior nudi pristupačnost uz premium privlačnost i vozačko iskustvo kako bi privukao novu generaciju Alfista.
Šef Alfa Romea, Žan-Filip Imparato, rekao je da je Junior dizajniran kako bi marka prešla "od ekskluzivne do inkluzivne".
Naglasio je da će se nalaziti u istoj ponudi kao ultra-ekskluzivni 33 Stradale superautomobil.
Uz dimenzije 4170mm x 1780mm x 1500mm, Junior usvaja nekoliko smjelih novih dizajnerskih elemenata, ali se vraća na staze stare Alfe sa detaljima poput proširenih blatobrana i "coda tronca" zadnjeg kraja.
Najprepoznatljivija karakteristika je nova interpretacija tradicionalne Alfa "scudetto" prednje rešetke, koja na električnim verzijama sadrži stilizovane elemente iz logotipa kompanije. Time se mijenja i najprepoznatljiviji detalj Alfa Romea - registarska tablica više neće biti desno nego na sredini, prenosi B92.
Tvrdeći da ima "najmanju težinu u segmentu i optimalnu raspodelu mase", Alfa ističe "najbolju vozačku dinamiku u klasi" za Juniora, napominjući da je šasija podešena od strane istog tima odgovornog za Giulia GTA super-limuzinu.
Veloce varijanta, pozicionirana kao "najvozačkija" u ponudi, opremljena je istim Torsen diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem kao Abarth 600e. Ima prednje i zadnje stabilizatore, pri čemu Alfa tvrdi da ima najbolju vozačku dinamiku u klasi.
Kao i Citroën C4, Fiat 600, Jeep Avenger i Peugeot 2008 sa kojima dijeli platformu (i osnovne dimenzije), Junior je dostupan u verzijama kao EV ili blagi hibrid.
Junior Ibrida kombinuje 1,2-litarski trocilindarski benzinski motor sa 48V starter-generatorom i 28 KS električnim motorom u šestostepenom automatskom mijenjaču za 134 KS i mogućnost kratkotrajnog EV režima vožnje.
Standardno ima pogon na prednje točkove, ali verzija sa pogonom na sve točkove će stići kasnije - "prva u premium segmentu", tvrdi Alfa.