Teslin Model S prešao 1,9 miliona kilometara za nepunih 10 godina
Još 2019. godine je osnivač i direktor kompanije Tesla, Elon Musk, čestitao Hansjorgu von Gemmingen-Hornbergu, vlasniku ovog Modela S na pređenih milion kilometara, a to se tada činilo sjajnim dostignućem. Međutim, do danas je on prešao još toliko.
Gemmingen-Hornberg je ranije posjedovao Tesla Roadster s kojim je prešao 644.000 kilometara uprkos nedostatku infrastrukture za punjenje. Potom je odlučio kupiti Model S nedugo nakon dolaska ovog automobila na tržište. Međutim, nije kupio nov, nego polovan primjerak s pređenih 30.000 kilometara 2014. godine.
Rani modeli Teslinog Modela S su imali problema sa stražnjim motorima, a među njima je i ovaj primjerak. Stražnji motor je zamijenjen 13 puta, tako da sada koristi 14. ako se u obzir uzme i prvobitno ugrađeni. Većina zamjenskih motora su zapravo reparirani, a problem je bio to što u Tesli nisu znali šta je pravi problem, tako da ih nisu znali ni popravljati na pravi način. Neki od ovih zamjenskih motora su se brzo kvarili, neki su bili pod garancijom, drugi ne.
Što se tiče baterije, ovdje su stvari znatno bolje u odnosu na motor. Model S trenutno koristi svoju četvrtu bateriju, što znači da je svaka u prosjeku izdržala oko 483.000 kilometara.
Gemmingen-Hornberg je rekao da vodi računa o svom Modelu S te da ne prelazi velike udaljenosti odjednom. Odmara se na svakih 100 kilometara.
Što se tiče baterije, puni je kada kapacitet padne na 20 posto. Nikada ne dopušta da se potpuno isprazni, niti je puni do maksimuma.
Unutrašnjost i eksterijer su u dobrom stanju, no informacija o kočnicama, gumama i ostalom nema.
Gemmingen-Hornberg uspijeva prelaziti ogromne udaljenosti jer je u penziji i ima dosta vremena. Svoj Model S je vozio u Africi, Maroku, Švedskoj, Austriji i Kini, ali ne namjerava stati.