Ovo su Toyotini rezultati u usporedbi s procjenama analitičara, koje je sastavio LSEG.
Prihod: 11,44 biliona jena naspram 11,41 biliona jena
Operativni profit: 1,16 biliona jena u odnosu na 1,24 biliona jena
Najveći svjetski proizvođač automobila po obimu prodaje zabilježio je pad operativne dobiti od 20% na godišnjoj razini tokom tromjesečja.
Neto dobit koja se može pripisati firmi više je nego prepolovljena na 573,7 milijardi jena u odnosu na 1,28 triliona prije godinu dana.
Volumen prodaje proizvođača automobila u drugom kvartalu pao je na 2,3 miliona s 2,42 miliona jedinica prije godinu dana.
Ipak, Toyota je podigla prognozu dividende za cijelu godinu na 90 jena, u odnosu na 75 jena godinu ranije.
Toyota je bila sporija u prihvaćanju električnih vozila s potpuno baterijskim pogonom, a predsjednik Akio Toyoda je navodno rekao da bi "budućnost samo s električnim vozilima" dovela do gubitka radnih mjesta u automobilskoj industriji.
“U Japanu je 5,5 miliona ljudi uključeno u automobilsku industriju. Među njima su i oni koji već dugo rade (poslove vezane uz motore), rekao je Toyoda novinarima, prenosi Reuters.
"Ako električna vozila jednostavno postanu jedini izbor, uključujući i za naše dobavljače, poslovi tih ljudi bili bi izgubljeni."
Firmaje zadržala godišnju operativnu dobit od 4,3 trilijuna jena.
Toyota je također bila u središtu pozornosti ove godine zbog višestrukih povlačenja vozila, posljednji put u septembru.
Najnoviji opoziv 42.000 vozila bio je zbog gubitka servo kočnice koja može produžiti udaljenost potrebnu za zaustavljanje, prema Nacionalnoj upravi za sigurnost prometa na cestama. To je utjecalo na određena vozila Corolla Cross Hybrid 2023-2024, rekla je uprava.
Početkom juna Toyota je izgubila preko 15 milijardi dolara tržišne vrijednosti nakon što je japansko ministarstvo prometa otkrilo da su japanski proizvođači automobila koristili lažne podatke za certificiranje određenih modela.
Opsežna inspekcija Ministarstva zemljišta, infrastrukture, prometa i turizma također je otkrila nepravilnosti u zahtjevima za certifikaciju drugih proizvođača automobila Honda, Suzuki i Yamaha.