Novi plan takođe poziva na bližu integraciju proizvodnje i prodaje u Kini, kao i na prenošenje veće odgovornosti za razvoj i proizvodnju vozila na tamošnji menadžment, prenosi Reuters.
Proširenje odgovornosti menadžera kompanije koji rade u Kini trebalo bi da poveća efikasnost, jer ovi ljudi bolje razumiju lokalno tržište i preferencije potrošača, dodaju pomenuti izvori.
Sve više svjetskih proizvođača smanjuje ili u potpunosti obustavlja proizvodnju u Kini zbog velikog pritiska lokalne konkurencije, ali Toyota se odlučila za suprotnu strategiju kojom želi da izazove kineske gigante kao što je BYD.
Tojyota motor je u 2022. u Kini proizvela 1,84 miliona vozila, a u 2023. je ova brojka pala na 1,75 miliona.
Japanska korporacija je prošle nedjelje objavila da je njen profit u prvih šest mjeseci fiskalne godine, od aprila do septembra, pao za 26,4 odsto međugodišnje na 1,91 bilion jena, odnosno na približno 11,2 milijarde eura.
Kako se navodi, na pad profita je utjecala prije svega slabija prodaja u Kini i skandal vezan za kvalitet Toyotinih vozila.