20+ godina
sa vama
loši rezultati

U Italiji broj proizvedenih automobila isti kao prije 70 godina

Autor: Biznis.ba
Foto: Stellantis
Prošlogodišnji rezultati Stellantisa u Italiji još su lošiji od onih iz 2023. godine, a koji također nisu bili sjajni.

Fabrika Stellantisa u Mirafjoriju doživjela je pad proizvodnje od 70% tokom 2024. godine. Proizvodnja u Maseratijevoj fabrici u Modeni pala je za čak 79%.

Prije 18 mjeseci, Stellantis je postigao dogovor sa italijanskom vladom da poveća godišnju proizvodnju u zemlji na milion jedinica. Međutim, u 2024. proizvodnja u Italiji je drastično pala za 37%, dostigavši manje od 500.000 vozila, što znači da imaju još mnogo posla kako bi ispunili svoja obećanja.

Prema podacima sindikata FIM-CISL, Stellantis je prošle godine u Italiji proizveo samo 475.090 vozila. Poređenja radi, 2023. godine napravljeno je 751.384 vozila.

Proizvodnja putničkih automobila pala je za 46%, dostigavši najniži nivo od 1956. godine, dok je proizvodnja komercijalnih vozila opala za 17%. Jedna od najviše pogođenih fabrika Stellantisa je Mirafjori u Torinu, koja je prošle godine zabilježila pad proizvodnje od 70%, prema izvještajima Rojtersa.

Automobilski proizvođač je više puta zaustavljao proizvodnju u ovoj fabrici tokom 2024, uglavnom zbog smanjene potražnje za potpuno električnim Fiatom 500e, koji se tamo pravi.

Nedjelju dana prije Božića, Stellantis je objavio da će produžiti obustavu proizvodnje u toj fabrici do 3. februara. Masseratijeva fabrika u Modeni zabilježila je još veći pad proizvodnje od 79% prošle godine, prenosi B92.

Govoreći za medije, lider sindikata FIM-CISL Ferdinando Ulijano izjavio je:

"Veoma smo zabrinuti za Masserati", dodajući da očekuje "jasan i detaljan plan" za ovaj brend "u najkraćem roku". Neposredno nakon što je Karlos Tavareš napustio mjesto izvršnog direktora Stellantisa početkom decembra, ta grupa je najavila investicije u italijansku proizvodnju u vrijednosti koja se mjeri milijardama eura.

Svi lokalni pogoni ostat će otvoreni, a Stellantis će ove godine uložiti 2 milijarde eura u italijansko tržište. Planiraju se važni novi modeli, uključujući novu generaciju SUV-a Alfa Romeo Stelvio i sportske limuzine Giulia.

Štaviše, najmanje dva nova kompaktna modela biće proizvedena u fabrici Pomiljano D’Arko na jugu Italije, počevši od 2028. Problematična fabrika u Mirafjoriju takođe će dobiti podsticaj i započeće proizvodnju hibridne verzije modela 500 krajem 2025. godine. Stellantis se obavezao da će nastaviti proizvodnju modela 500 u toj fabrici do 2032. ili 2033. godine.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba