Napravljen na najsavremenijoj STLA Medium platformi, novi Compass spaja najbolje mogućnosti u klasi, kultni Jeep dizajn, naprednu tehnologiju i potpunu slobodu izbora pogonskih sklopova, dajući kupcima mogućnost da izaberu tehnologiju koja najbolje odgovara njihovim potrebama, od efikasnih hibrida do potpuno električnog pogona.
Dizajniran i konstruisan da se istakne svuda — od gradskih ulica i autoputeva do svakodnevnih putovanja na posao i avantura na otvorenom — novi Compass spaja privlačnost životnog stila i kultni dizajn sa impresivnim unutrašnjim prostorom i svestranošću, zahvaljujući efikasnom pakovanju. Nudi kupcima širok spektar opcija: od e-hybrida od 145 KS i e-hybrida plug-in od 195 KS, do potpuno električnih verzija koje isporučuju do 375 KS, pogon na sva četiri točka i domet od 650 km. Ovaj širok spektar opcija odražava osnovno verovanje kompanije Jeep: sloboda mobilnosti za svako putovanje.
Aerodinamička poboljšanja, uključujući koeficijent otpora vazduha od 0.29, maksimiziraju efikasnost bez ugrožavanja prostora ili praktičnosti. U međuvremenu, Selec-Terrain sistemi, zaštita od 360 stepeni i inteligentno postavljeni senzori poboljšavaju i bezbednost i terenske performanse, uz očuvanje vodeće udobnosti u klasi koja čini novi Compass praktičnim, ali i veoma sposobnim SUV-om.
Tehnički, novi Compass pruža svestranost i mogućnosti po kojima je Jeep poznat. Klirens od tla veći od 200 mm, optimizovani uglovi prilaza i odlaska i gaz vode do 480 mm osiguravaju poverenje na svim terenima, piše Autoblog rs.
Proizvodnja se odvija u fabrici Stellantis Melfi, objektu sa snažnim Jeep naslijeđem. Godine 2014, Melfi je postao prva fabrika za proizvodnju Jeepa van Sjeverne Amerike, prvobitno proizvodeći Renegade, a kasnije i Compass, uključujući i pionirske 4xe plug-in hibridne verzije. Od tada je preko 2,3 miliona vozila marke Jeep sišlo sa njenih traka.
Zahvaljujući ultra-fleksibilnoj montažnoj liniji, fabrika se može u realnom vremenu prilagoditi potražnji tržišta, prilagođavajući mešavinu proizvedenih vozila, čak i do 100% električnih vozila ako je potrebno. Ova „sloboda proizvodnje“ osigurava da se industrijski kapacitet razvija zajedno sa