Proizvođač pametnih telefona i druge potrošačke elektronike počeo je u četvrtak primati narudžbe za svoj model električnog automobila s kojim ulazi na to tržište i saopćio da je u prva 24 sata broj prednarudžbi dostigao 88.898.
Prema stanju na Xiaomijevoj aplikaciji za narudžbu automobila, isporuke za standardni model SU7 po cijeni od 215.900 juana tj. 29.870 dolara, mogle bi potrajati između 18 i 21 sedmica.
Čekanje na isporuku modela SU7 Pro moglo bi trajati od 18 do 21 sedmica, dok bi se za najskuplji model čija je cijena 299.900 juana ili 41,5 hiljadu dolara, mogle protegnuti između 27 i 30 sedmica, prenosi SEEbiz.
SU7, čiji dizajn podsjeća na Porscheove modelea sportskih automobila Taycan i Panamera, lansiran je usred žestokog rata cijena na svjetskom automobilskom tržištu gdje se više od 40 marki takmiči za pažnju potrošača.
Xiaomi pritom nije bez aduta i to jakih, primjećuju analitičari, koji ističu da ima duboke džepove od mnogih startupova za električna vozila i da mu stručnost stečena u biznisu s pametnim telefonima daje prednost u razvoju elektroničkih nadzornih sustava, značajci koju kineski potrošači cijene.