Uz to, iskustva u vožnji s prvim modelom, VF8, također su se pokazala razočaravajućima. Uprkos tome, dionice su u augustu porasle s početne cijene od 10 dolara na više od 82 dolara po deonici. Ali ubrzo je cijena pala i sada dionica vrijedi manje od 3 dolara.
Ranije ovog mjeseca, dva advokatska društva su najavila tužbu u kojoj se navodi da je Vinfast davao lažne izjave o poslovnim rezultatima i uspjesima prilikom izdavanja dionica. Govoreći za Charlotte News & Observer, Vinfastov portaparol je nazvao te tvrdnje kao neosnovane, prenosi Autoblog rs.
– Vinfast se pridržavao najviših etičkih standarda i dosledno se pridržavao svih zakona i propisa na tržištima na kojima posluje. Nećemo dalje komentarisati ovu stvar.
Vinfast je inače u aprilu ove godine u Evropi cijenu svog SUV-a VF8 s najvećom baterijom iznenada spustio s više od 74.000 na 59.790 eura, što su velikim negodovanjem ispratili kupci koji su vozila nabavili po višoj cijeni.
U Sjedinjenim Državama novinari su kritikovali Vinfast VF8. Pokazalo se da je podvozje nedorađeno, da postoje sistemi koji nisu ispravno povezani, a čuju se i razni neželjeni zvukovi. Marka je 2022. prodala manje od osam hiljada automobila i pretrpela gubitak od 2,1 milijarde dolara. Prošle godine je taj broj porastao na 34.855, ali to je još uvijek daleko ispod cilja.