Više od 250.000 vlasnika Honde moglo bi ostati bez pogonske snage
Greška može izazvati resetovanje centralne procesorske jedinice integrisanog kontrolnog modula tokom vožnje.
To nije dobro i Honda je prvi put postala svjesna problema u martu 2024. godine. Proizvođač automobila je mjesecima istraživao i na kraju utvrdio da tokom razvoja softvera za praćenje abnormalnosti za CPU integrisanog kontrolnog modula, "dobavljač nije u potpunosti razumio specifikacije komponenti".
Detalji su nejasni, ali nesporazum je rezultovao neispravnim softverom koji je identifikovao interne komunikacijske greške kao abnormalnosti CPU-a.
"Nadalje, dodavanje novih funkcija koje kontroliše ICM povećalo je električno opterećenje i povezanu električnu buku, što je rezultovalo komunikacijskim greškama, lažnim detekcijama abnormalnosti CPU-a i nenamjernim resetovanjem ICM-a."
Vjeruje se da samo 0,3 odsto opozvanih vozila ima ovaj problem, ali Honda je primila 832 zahtjeva za garanciju vezana za ovaj problem. To je iznenađujuće visok broj jer 0,3 odsto od 256.603 vozila je samo 770 vozila, tako da se procjena čini malo netačnom. S pozitivne strane, nije bilo izvještaja o povredama ili nesrećama.
Da bi se riješio problem, kupci će morati odvesti svoje vozilo u servis, gdje će tehničari reprogramirati ICM CPU softver. Obavještenja za vlasnike planirana su za početak sljedeće godine, piše Carscoops.