Kako navodi Index.hr, ideja je bila da modeli na SSP osnovi počnu da se komercijalizuju 2025. godine, ali sada to više nije slučaj. Izvršni direktor Volkswagena Thomas Schafer je nagovestio da bi prvi model baziran na SSP-u mogao da bude električni nasljednik Golfa, koji bi trebalo da stigne 2028. godine.
Kad su u pitanju problemi sa softverom, radi se o dosta visokim zahtjevima koji su postavljeni pred projektante. Volkswagen želi da nova platforma podržava ultrabrzo punjenje (oko 12 minuta) te kompatibilnost sa sistemima autonomne vožnje nivoa 4.
Kako saznaje Manager Magazin, sve ovo je utjecalo na odlaganje lansiranja naslednika modela ID.4 za 15 mjeseci. Isto je potvrdio i Handelsblatt kalkulišući da novi model ne može stići prije 2029. godine. To znači da će ID.4 predstavljen 2020. godine biti star čak devet godina kad dobije nasljednika.
Volkswagenov SUV model kodnog imena T-Sport će takođe kasniti i na tržište će stići najranije 2031. godine. Realno je očekivati da će ovaj trend biti preslikan i na druge marke VW Grupe. Stvar će donekle popraviti dolazak unapređene MEB+ platforme, koju će koristiti dugo očekivani ID.2 i ID.1.