Volkswagen ulaže 2,5 milijardi eura u proširenje centra u Kini
Centar u Hefeiju pomoći će kompaniji da za 30 posto brže plasira tehnologije na kinesko tržište i da proizvodi vše električnih vozila, najavio je član upravnog odbora Volkswagen grupe za Kinu Ralf Brandstaetter.
VW se sprema u Kini proizvoditi i dva modela marke Volkswagen koje razvija u saradnji s kineskim partnerom XPENG-om, navodi Hina, precizirajući da bi proizvodnja trebala početi 2026. godine, , prenose Financije hr.
Volkswagen je krajem 2022. izgubio titulu najprodavanije marke automobila u Kini, koju mu je preoteo domaći proizvođač električnih vozila BYD.
Njemačka kompanija potom je najavila niz novih modela u elektrifikaciji kineskog portfelja kako bi vratila izgubljeni udio u najvećem tržištu automobila u svijetu.
Kvalitetu kineskih električnih automobila i njihovu dominaciju na svjetskom tržištu za financije.hr komentirao je i urednik hrvatskog izdanja uglednog časopisa Auto motor i sport Kristijan Tićak.
“Vrijeme u kojem su kineski automobili bili simbol nekvalitete i nepouzdanosti je već neko vrijeme iza nas. Vodeći kineski proizvođači automobila su već skoro dva desetljeća u tzv. ‘joint-ventureima’ s etabliranim svjetskim proizvođačima i mnogo su toga naučili od njih. Kada govorimo o ‘Battery Electric Vehicles’ tada je Kina u ogromnoj prednosti pred konkurencijom. Naime, baterija je ključan element, ‘srce’ električnih automobila, a Kina u njezinom proizvodnom lancu dominira”, pojasnio je Tićak.