Novi model, za koji se očekuje da će se pojaviti na tržištu u drugoj polovici 2025., zadovoljava kupce koji zahtijevaju dulje prijevoze maksimiziranjem prostora za bateriju uz poboljšanje softvera kamiona.
Volvo Trucks, globalni lider u električnim kamionima, rekao je da će koristiti tehnologiju elektroničkih osovina koja spaja motor, mjenjač i osovinu u jednu jedinicu, povećavajući kapacitet baterije.
Šef odjela za upravljanje proizvodima i kvalitetu Volvo Trucksa Jan Hjelmgren rekao je Reutersu da firma ubrzava svoja zelena ulaganja, ali će daljnje djelovanje političara biti ključno za šire prihvaćanje vozila s nultom emisijom.
Očekuje se da će tržište teških kamiona u Evropi ove godine usporiti nakon tri godine velike potražnje, koja je prošle godine rezultirala najvišim razinama isporuke u više od 15 godina kako su se prekidi u opskrbnom lancu smanjili.
Osim toga, baterijska električna vozila gube tržišni udio u Evropi zbog nedosljednih zelenih politika i nedostatka dovoljnih političkih subvencija, prenosi SEEbiz.
Od prošle godine, električni kamioni su i dalje bili znatno skuplji od svojih dizelskih pandana, s cijenama u rasponu od 250.000 eura do 400.000 eura (276.525 dolara do 442.440 dolara).
Prošlog mjeseca Volvo je rekao da je odabrao Monterrey kao lokaciju za svoju novu fabriku kamiona u Sjevernoj Americi vrijednu 700 milijuna dolara, koja bi trebala početi s radom 2026. godine.
Hjelmgren je rekao da će fabrika u Monterreyu igrati ključnu ulogu u podršci sjevernoameričkoj strategiji rasta Volvo Trucksa osiguravanjem industrijskog kapaciteta potrebnog za zadovoljenje sve veće potražnje.