Nova studija američke osiguravajuće kuće Insurify otkriva da je vozilo s najvećim procentom kažnjenih vozača za prebrzu vožnju u SAD-u mali električni BMW i3!
Na bazi podataka koje su klijenti dali tokom 4,6 miliona zahtjeva za osiguranje, čak 17,6 posto vlasnika malog električnog automobila je kažnjeno zbog prebrze vožnje. Da stvari budu još zbunjujuće, najmanje kazni su dobili vlasnici još jednog BMW-a, sportskog Z4. Samo 4,5 posto njih ima kaznu za prebrzu vožnju u svojoj vozačkoj evidenciji, prenosi Autoblog rs.
Također je zanimljivo primetiti da, kada je riječ o markama, u Top 10 marki s "najnestašniji" vozačima uopšte nema američkih. Insurify je otkrio da su pet marki s "najbržim vozačima" japanske, tri su njemačke i dvije korejske.
Infiniti ima najvišu stopu vozača s najviše kazni, a najgori su vlasnici G37, od kojih je 10,7 posto navedeno u evidenciji. Na nivou cijele marke 8,7 posto vozača je uhvaćeno u prebrzoj vožnji, što je znatno iznad nacionalnog prosjeka od 7,1 posto.
Toyotin brand Scion više ne postoji, ali njegovi vozači su i dalje vrlo brzi. Čak 8,4 posto njegovih vozača je dobilo kaznu zbog prebrze vožnje, a najlošije su se ponašali vlasnici modela FR-S (13,7 posto). Volkswagen je na trećem mjestu (8,3 posto), a nikoga neće iznenaditi činjenica da su kazne najčešće dobijali vozači Golfa GTI (11,1 posto).
Četvrti je Subaru, s 8 posto vozača ove marke uhvaćenih u prebrzoj vožnji, a peta je Mazda s 7,7 posto. Na šestom i sedmom mestu su Audi i Kia, a u oba slučaja 7,6 posto vozača tih marki ima kaznu za prekoračenje brzine. Kod njemačke marke najgori su vozači S4, dok su najbolji vozači SQ5, a kod korejske marke prednjače vlasnici Stingera.
Na osmom mjestu je Honda (7,5 posto), a kod njih su najproblematičniji vozači modela S2000. BMW je tek na devetom mjestu, ako gledamo sve njihove modele. Top 10 zaokružuje Hyundai s 7,4 posto.
Tri marke čiji vozači imaju najmanje kazni za prebrzu vožnju su Cadillac (5,4 posto), Tesla (5 posto) i Volvo, kod kojeg je samo 2,7 posto vozača evidentirano zbog kršenja ograničenja brzine.