Agresivno pozicioniranje cijena je proizvođač najavio 20. marta i predstavio svoje planove za lansiranje ove marke, čiji je cilj doći do nove klijentele: mladih ljudi.
XPeng će s novom markom predstaviti vozilo prvo za kinesko tržište, navodi Revija HAK. Jedan model u početku, ali možemo računati na to da neće stati na tome. Komercijalizacija ovih budućih električnih automobila se vjerovatno neće zaustaviti na kineskim granicama. Tako najavljuje kineski proizvođač u svojoj izjavi.
XPeng kaže da želi da stvori novu vrstu pametnih električnih vozila s veštačkom inteligencijom za mlade kupce širom sveta. Kompanija namerava da učini tehnologije veštačke inteligencije i automatizovane sisteme pomoći vozaču centralnim elementom nove marke.
Izvršni direktor XPenga He Xiaopeng ima velike planove. To se ogleda u planovima firme koja se nedavno obavezala da će uložiti 450 miliona eura u razvoj novih tehnologija koje će vožnju učiniti još pametnijom. XPeng također planira da zaposli 4.000 novih radnika da bi podržao svoje ambicije i ubrzao međunarodnu ekspanziju.
Manjinski udio u XPengu ima i Volkswagen, i to 4.99%.