"Naš plan za Europu je vrlo dugoročan", rekao je Brian Gu, potpredsjednik Xpenga i supredsjednik, za CNBC-jevu Charlotte Reed u ponedjeljak na Pariškom sajmu automobila.
Osvrćući se na odluku EU da usvoji više carine na uvoz kineskih električnih vozila, Gu je rekao da je to stavilo "veliki pritisak" na njegov poslovni model.
Međutim, dodao je da firma ima "dugoročni fokus" na kontinentu i da ima za cilj "pronaći svaki mogući način da se obratimo i postanemo konkurentni".
Gu je rekao da Xpeng trenutno preispituje više aspekata svoje poslovne strategije — uključujući asortiman proizvoda, poslovni model i cijene — dok procjenjuje utjecaj carina EU-a, prenosi SEEbiz.
Nije potvrdio planira li Xpeng troškove tarifa prenijeti na svoje kupce.
"Postoji niz područja koja promatramo, ispitujemo i pokušavamo optimizirati", rekao je.
Dugoročno, Gu je rekao da Xpeng planira postati "lokalniji" u Evropi, povećavajući svoje proizvodne kapacitete u regiji.
"Posjedovanje lokalnih proizvodnih kapaciteta nešto je što firma s dugoročnim planom i dugoročnom vizijom mora učiniti. To nije zbog carina, nije zbog kratkoročnih promjena politike", rekao je Gu za CNBC.
Ranije ovog mjeseca EU je izglasala usvajanje konačnih carina na uvoz baterijskih električnih vozila kineske proizvodnje. Razvoj je bio veliki udarac za kinesku industriju električnih vozila, koja je u posljednjih nekoliko godina napravila značajan prodor u Evropu.