Zeekr u vlasništvu Geelyja isporučio je 20.106 automobila prošlog mjeseca, čime je isporuka od početka godine dostigla 87.870 vozila.
To je malo više od Niovih 87.426 isporuka u prvih šest mjeseci 2024., iako se Nio nastavio oporavljati od usporenog poslovanja početkom godine s rekordnih 21.209 isporuka u junu.
Xpeng je ostao u zaostatku, isporučivši ukupno 52.028 automobila u prvih šest mjeseci ove godine, uključujući 10.668 vozila u junu.
Kada se uključe hibridna vozila, Li Auto je ostao daleko vodeći. U junu je isporučeno 47.774 automobila, što je ukupno 188.981 vozilo u prvom polugodištu, prenosi SEEbiz. Većina automobila firme dolazi sa spremnikom za gorivo kako bi se produžio domet vožnje baterije.
Dionice Zeekra pale su za 3,2% tokom trgovanja u SAD-u tijekom noći, dok su Li Auto i Nio zabilježili rast dionica za više od 6%. Dionice Xpenga porasle su za gotovo 5,2%.
Nudeći i hibride, Huaweijev brend Aito, zajednički razvijen s proizvođačem automobila Seres, isporučio je 184.286 vozila u prvih šest mjeseci ove godine.
Firma za pametne telefone i kućanske uređaje Xiaomi priopćila je da je isporučila više od 10.000 automobila u junu, čime je ukupna isporuka porasla na više od 25.000 otkako je firma koja kotira na Hong Kongu lansirala svoj električni SU7 krajem marta.
BYD je isporučio 1,6 miliona novih energetskih putničkih vozila u prvoj polovici godine, što je gotovo 29% više nego prije godinu dana. Plug-in hibridni automobili činili su nešto veći udio od baterijskih električnih vozila i zabilježili su brži rast od 39,5% u odnosu na 17,7% za automobile samo na baterije.