Većina vozila koristi kaljeno staklo na zadnjim prozorima. Tokom proizvodnog procesa prozori se zagrijavaju na više od 1000 stepeni, a zatim kale da bi se ojačala stakla.
Proizvođač stakala Pilkington North America navodi da mlaznice za brzo hlađenje koje se koriste tokom procesa proizvodnje ne hlade prozore ravnomjerno. Neravnomjerno hlađenje uzrokuje nejednaku skupljanje i gustoću na površini, što rezultuje i neravnomjernom refleksijom svjetla. Ovi tragovi gašenja potpuno su normalni. Posebno kod sunčanih naočala s polarizovanim sočivima.
Zbog toga proizvođači automobila s vremena na vrijeme moraju da izdavaju servisne biltene.
"Neki kupci mogu da komentarišu mrlje na zadnjim i bočnim prozorima kada je vozilo izloženo dirktnoj sunčevoj svjetlosti. Kad nosite sunčane naočale, mrlje mogu biti uočljivije. Mrlje su rezultat procesa proizvodnje i predstavljaju 'tragove gašenja' u staklu. Tragovi kaljenja su neželjena nuspojava procesa kaljenja", naveo je General Motors.
Vjetrobranska stakla uglavnom nemaju ove tragove zbog različitih procesa proizvodnje. Laminirano staklo se koristi za vjetrobranska stakla, gdje je sloj polivinila umetnut između dva sloja stakla.