Alma Ras otvorila vrata kompanije medijima: Ovo je tajna njihovog uspjeha
Alma Ras danas je otvorila vrata svojih proizvodnih pogona medijima, i ne samo to.
Program je počeo doručkom za predstavnike bh. medija u savremeno urađenoj menzi koja je na raspolaganju radnicima kompanije. Narudžbe se rade putem kartice koju ima svaki uposlenik Alma Rasa, pa kod dolaska u restoran nema čekanja na narudžbu. O meniju brine nutricionist, kako bi obroci radnicima u proizvodnji i administraciji bili nutritivno vrijedni.
Ovaj restoran nije samo mjesto za obrok, on odražava posvećenost kompanije prema dobrobiti svojih zaposlenika.
U proizvodne pogone ulaze samo vrhunski materijali od najboljih evropskih i svjetskih dobavljača, a tamo ih dočekuju savremeni strojevi. Jedan takav je i onaj za relaksaciju materijala. Da, i materijal se relaksira, kako u šali kažu da “veličina L, ne bi bila M“.
Jednu takvu mašinu kompanija je čekala šest mjeseci, zobg rokova isporuke, pa su radnici poveli inicijativu da naprave svoju. I jesu, u roku četiri mjeseca, sa tehničkim poboljšanjima.
Upravo ta činjenica govori o atmosferi unutra. Alma Ras je ne samo lider na domaćem tržištu, već i primjer brige o svojim uposlenicima, što je ključna komponenta njihovog uspjeha. Na primjeru izrade mašine za relaksaciju materijala, jasno je i da zaposlenici uzvraćaju kompaniji.
I razgovor s Rasimom Memagićem, generalnim direktorom i predsjednikom Uprave i Nihadom Ahmićem, direktorom proizvodnje, potvrđuje da je za Alma Ras zaposlenik na prvom mjestu. Shvataju da zadovoljan zaposlenik znači produktivan zaposlenik, što je temelj njihovog uspješnog poslovanja.
Memagić ističe važnost isporuke kvalitetnih proizvoda koji su im omogućili potpisivanje novih ugovora, osiguravajući im snažnu perspektivu i stabilnost poslovanja, te potrebu za zapošljavanjem novih 30 uposlenika u ovoj godini, s tendecijom rasta i u narednoj godini.
- Sada smo u situaciji da imamo više narudžbi, nego što imamo kapaciteta, kaže Memagić.
Do sada su sašili više od 22 miliona komada, a do kraja godine planiraju proizvesti nešto više od 25 miliona komada artikala, što pokazuje njihovu ambiciju za rastom i uspjehom na tržištu.
Saznali smo i da imaju dva etablirana kupca koji zahtijevaju ogroman rad i ulaganje u ljude i infrastrukturu. U pitanju su Calida i Armani, kupci koji najavljuju stabilno poslovanje za naredni period.
- Ono što nam je neizmjerno zadovoljno jeste da imamo odane klijente, koji nam se vrlo rado vraćaju. Kupovina domaćih proizvoda je bitna, jer svaki novi povod je trigger za kupovinu i novu potražnju. Naravno za nas to znači novo širenje u svim dijelovima poslovanja, dodao je on.
Ponosno su istakli svoje certifikate, poput OEKO TEX i GOTS certifikata, koji potvrđuju njihovu posvećenost kvaliteti, socijalnoj odgovornosti i ekologiji. Ova kompanija ne samo da proizvodi visokokvalitetne proizvode, već i aktivno sudjeluje u očuvanju okoline.
Razgovarali smo i s dugogodišnjim uposlenicom, Fatimom Bešić, koja je prepoznala svrhu i odlučila rasti i razvijati se u kompaniji koja nije samo mjesto za rad, već posao koji se voli i mjesto gdje se pruža prilika za napredak i razvoj karijere. Fatima je devet godina bila za šivaćom mašinom, a trenutno se nalazi na programu obuke za međufaznu kontrolu.
Njihova posvećenost lokalnoj zajednici i briga o kvaliteti rada i života svojih zaposlenika čine ih primjerom kako kompanija može izgraditi bolju budućnost za sve. Zahvaljujući podršci njihovih kupaca, Alma Ras ostvaruje stabilan rast i ostaje na čelu industrije.
(Biznis.ba)