Konferencija je održana u epidemiološki prilagođenom prostoru Međunarodnog centra za djecu i omladinu Novo Sarajevo, a otvorena je prigodnim obraćanjem federalnog ministra za promet i komunikacije Denisa Lasića.
BH Telecom već 15 godina obilježava Dan kompanije 5. septembra, a ovaj datum predstavlja godišnjicu od telekomunikacijske deblokade Bosne i Hercegovine i početka korištenja međunarodnog kôda 387 dodijeljenog BiH od strane Međunarodne telekomunikacione unije /ITU/.
Generalni direktor BH Telecoma Sedin Kahriman je u obraćanju na početku konferencije podsjetio na 05. septembar 1993. godine kada su, u najtežim uslovima razaranja, agresije i opsade, zaposlenici tadašnjeg JP PTT BiH prekinuli telekomunikacijsku blokadu i uspostavili prvu međunarodnu vezu Sarajevo-Basel, korištenjem međunarodnog kôda 387.
„2019. godina je za nas u poslovnom smislu bila jako značajna. To je godina u kojoj smo redizajnirali i značajno unaprijedlili našu ponudu u svim segmentima, ali i godina u kojoj smo implementirali jedan od najzahtjevnijih tehnoloških projekata - 4g LTE advanced. Donijeli smo niz značajnih strateških i poslovnih odluka kao što su ulazak u fintech tržište, izgradnja startup platforme, izgradnja content platforme, izgradnja partnerskog ekosistema za zajednički nastup na tržištu i druge aktivnosti. U poslovnoj 2019. godini ostvarili smo bruto dobit od 57 miliona KM, što je za 3 miliona KM više od planirane. Značajno smo povećali korisničku bazu i kroz digitalnu transformaciju nastavili smo mijenjati, restrukturirati, investirati i razvijati svoje poslovanje ulaskom u nove poslovne niše, kreiranjem novih poslovnih modela i širenjem portfolija svojih usluga, a sve u cilju zadovoljenja potreba naših korisnika i povećanja njihovog zadovoljstva. 2019. godina je, također, značajna sa aspekta investicija, jer smo investirali, kolaudovali i pustili u rad sredstva u iznosu od 135 miliona KM“ ,rekao je Sedin Kahriman.
Također je istakao da je početak 2020. godine obilježilo povećanje prihoda u odnosu na 2019. godinu, ali da je, zbog stanja prirodne nesreće, primarni cilj kompanije bio zaštititi zdravlje građana i obezbjediti kontinuitet servisa, tako da je BH Telecom poduzeo niz društveno odgovornih akcija kako bi svim korisnicima i građanima BiH pomogao u teškom i izazovnom vremenu. Dodao je da direktan uticaj epidemije na poslovanje BH Telecoma u prvih 6 mjeseci iznosi 12,1 milion KM, ali da ohrabruje činjenica da se u drugoj polovini 2020 godine poslovni rezultat značajno mijenja.
„Potpuno sam siguran da kompanija BH Telecom, kada je digitalna transformacija u pitanju, postaje enabler i jedan od ključnih faktora u izgradnji digitalnog društva. Izgradnjom najveće domaće Startup platforme, postajemo akcelerator i prva adresa za sve mlade, kreativne, inovativne ljude i kompanije, potpuno spremni da edukacijom, mentorstvom, investiranjem i podrškom značajno unaprijedimo ovu oblast, kreiramo nove poslovne modele i nove izvore prihoda. Istovremeno, saradnjom sa SFF najavili smo izgradnju najveće domaće platforme za produkciju audiovizuelnih sadržaja i uskoro ćemo ponuditi ekskluzivne vijesti vezano za content. U narednom periodu ćemo značajno investirati u TK infrastrukturu kako bi unaprijedili kvalitet usluga na području cijele Bosne i Hercegovine, planirane su ukupne investicije u ovoj godini u iznosu od 163 miliona KM, uz 115 miliona KM započetih investicija“, zaključio je Kahriman.
Konferenciju su, putem Microsoft Teamsa, pratili i poslovni partneri BH Telecoma iz kompanija SyS Company, Mibo Komunkacije, BS Telecom Solutions, Comtrade System Integration, QSS, Verso, Microsoft BiH, Cisco i Oracle BH. Isan Selimović, direktor kompanije QSS, je tokom video javljanja izrazio zahvalnost svih poslovnih partnera iz ICT industrije BH Telecomu i naglasio značaj otvorenosti tehnološkog lidera u oblasti telekomunikacija kao ključni osnov za kreiranje zajedničkih komunikacijskih rješenja na tržištu.
Proglašeni pobjednici javnog poziva Start It Up – dodijeljeno 100.000 KM
Na konferenciji su predstavljene i aktivnosti BH TechLab platforme, kao jednog od projekata podrške BH Telecoma start-up sceni, te su proglašeni pobjednici javnog poziva Start It Up koji je kompanija objavila prošle godine.
Prvu nagradu u iznosu od 50.000 KM osvojila je kompanija Devoted d.o.o. Sarajevo za projekat „Herald - industrijska IoT platforma“. Drugoplasirana je kompanija OD Vista Design Jajce sa projektom „Viona – smart environment technology“ kojoj je uručena novčana nagrada u iznosu od 30.000 KM, dok je kompaniji Smart Business Solutions d.o.o. Sarajevo za projekat „Doktor kad mi treba“ pripalo treće mjesto i nagrada u iznosu 20.000 KM. Svi nagrađeni su, pored novčanih nagrada, dobili i usluge BH Telecoma u vrijednosti od 2.755 KM.
„Cilj daljeg ulaganja u razvoj BH TechLab platforme je da, oslanjajući se na tržišnu snagu BH Telecoma, naši agilni timovi zajedno sa mladim poduzetnicima, dođu u fazu u kojoj ćemo na tržište izbacivati proizvodenajmanje jednommjesečno, ako ne i svake dvije sedmice, brzo ih dorađivati i nadograđivati na bazi stvarnog korisničkog iskustva. Nama od ovih mladih ljudi trebaju ideje, agilnost i neopterećenost korporativnim pravilima, a njima treba naša finansijska snaga, kredibilitet i pristup tržištu. Zajedno to čini win – win situaciju“, rekao je v.d. izvršnog direktora za razvoj poslovanja Muamer Hadžović koji je svim dobitnicima uručio prigodne čekove.
Donacije BH Telecoma - 2 miliona razloga za...
Tokom konferencije su prezentirani podaci o donacijama BH Telecoma koje su ove godine uručene pravnim licima u ukupnom iznosu od 2 miliona KM.
Milion KM je u prvim danima pandemije doniran kantonalnim i općim bolnicama u Konjicu, Zenici, Goraždu, Travniku i Bihaću u iznosima od po 200.000 KM za nabavku potrebne medicinske opreme. Još milion KM donacija raspoređen je na ukupno 164 pravna lica za podršku projektima pomoći ugroženoj populaciji, osobama sa invaliditetom i posebnim potrebama, narodnim kuhinjama, humanitarnim udruženjima i obrazovnim institucijama.
Predstavnici dobitnika donacija iz Udruženja Pomozi.ba, Memorijalnog centra Potočari - Srebrenica, Edus-a i Elektotehničkog fakulteta Sarajevo su u direktnom video obraćanju istakli značaj uručenih donacija i zahvalili BH Telecomu za podršku.
Zlatni septembar - mjesec podizanja svijesti o dječijem raku
Prisutnima su prezentirane usluge i akcije koje je BH Telecom pripremio za korisnike povodom Dana kompanije. Također je prigodnim videom predstavljena zajednička kampanja BH Telecoma i Udruženja "Srce za djecu oboljelu od raka” pod nazivom Zlatni septembar kojom se i ove godine istovremeno obilježava Dan BH Telecoma i Mjesec zlatnih vrpci, kao mjesec podizanja svijesti o dječijem raku.
BH Telecom! Moja priča
Biznis.ba