U poruci zaposlenicima izvršni direktor Boeinga Kelly Ortberg takvo je značajno smanjenje objasnio potrebno “kako bi se uskladilo s našom financijskom realnošću” nakon što je štrajk sa 33.000 radnika sa Zapadne obale SAD-a u mjesec dana zaustavio proizvodnju mlažnjaka 737 max, 767 i 777.
“Smanjujemo razinu naše radne snage kako bismo je uskladili s našom financijskom realnošću, usredotočeniji na skup prioriteta. U nadolazećim mjesecima planiramo smanjiti veličinu naše ukupne radne snage za otprilike 10 posto. Ta će smanjenja uključivati izvršne direktore, menadžere i zaposlenika”, stoji u Ortbergovoj poruci.
Dionice Boeinga pale su 1,1 posto u naknadnom trgovanju.
Sveobuhvatne promjene veliki su potez Ortberga, koji je u augustu došao na čelo tog proizvođača aviona obećavši da će ponovno postaviti odnose sa sindikatom i zaposlenicima, prenosi SEEbiz.
Postizanje dogovora o okončanju obustave rada ključno je za Boeing, koji je u srijedu podnio tužbu zbog nepoštene radne prakse optužujući sindikat strojara da nije uspio pregovarati u dobroj vjeri. Bonitetna agencija S&P procjenjuje da štrajk košta Boeing milijardu dolara mjesečno i da firma riskira gubitak svog vrijednog investicijskog kreditnog rejtinga.
Ortberg je također rekao da je Boeing obavijestio kupce da sada očekuje prvu isporuku svog 777X-a 2026. zbog izazova u razvoju, pauze testnog leta i obustave rada. Boeing se već suočio s problemima s certifikacijom 777X koji su znatno odgodili lansiranje tog aviona.