Ovaj potez dolazi u trenutku kada je nekoliko publikacija kao što je New York Times već pokrenuto i imalo uspjeha s modelima pretplate koji su pomogli povećati broj pretplatnika.
S padom gledanosti kablovske televizije i prihoda, novinske organizacije, uključujući CNN, žele zaraditi na digitalnim medijima kako bi nadoknadile pad televizije, koja je prethodno bila ključni izvor prihoda.
"Počevši od danas, tražimo od korisnika u Sjedinjenim Državama da plate malu naknadu za neograničeni pristup člancima svjetske klase na CNN.com", rekao je Alex MacCallum, izvršni potpredsjednik CNN-a za digitalne proizvode i usluge.
Poticaj pretplate također je u tandemu s planovima izvršnog direktora CNN-a Marka Thompsona da firmu preusmjeri iz organizacije usmjerene na televiziju u medijsku firmu s više platformi jačanjem digitalnog poslovanja, prenosi SEEbiz.
CNN, u vlasništvu Warner Bros Discoveryja, tražit će pretplatu tek nakon što korisnici pročitaju određeni broj besplatnih članaka mjesečno, dodao je MacCallum.
Pretplatnici će imati pristup CNN-ovim člancima i drugim sadržajima uključujući originalne dokumentarne filmove i ekskluzivne izborne priloge.
Također će imati pristup izboru dnevnih vijesti i vidjeti manje oglasa, rekli su iz firme.
Plaćena pretplata je u preliminarnom obliku i s vremenom će se proširivati kako bi zadovoljila potrebe korisnika, rekao je CNN.