Državna firma zabilježila je neto gubitak od oko 760 miliona eura (881 milion dolara) nakon oporezivanja, što je otprilike polovica deficita od 1,6 milijardi eura zabilježenog u istom razdoblju 2024. godine.
Prihodi su porasli za 3,4% na 13,3 milijarde eura. Operativni gubitak prije kamata i poreza (prilagođeni EBIT) iznosio je 239 milijuna eura. Deutsche Bahn će u četvrtak službeno objaviti svoje polugodišnje finansijski izvještaj.
Firma se bori ne samo s problemima tačnosti već i s lošim finansijskim rezultatima. To je pogoršano zastarjelom infrastrukturom koja jedva može podnijeti stalno rastući obujam prometa.
Deutsche Bahn oslanja se na opsežan plan restrukturiranja koji se odnosi na infrastrukturu, poslovanje i finansije, s ciljem postizanja poboljšanja do kraja 2027. Ključni element je sveobuhvatna obnova oko 40 intenzivno korištenih željezničkih pruga.
Sljedeći veliki projekt počinje 1. augusta, kada će važna ruta Berlin-Hamburg biti zatvorena na devet mjeseci, prenosi SEEbiz. Stručnjaci to smatraju ključnim testom za strategiju obnove, s obzirom na duljinu rute i ograničene alternativne mogućnosti.
Značajno poboljšanje točnosti malo je vjerovatno nakon ove obnove, jer su još uvijek potrebne daljnje velike obnove, a četiri su planirane za 2026. godinu.
Iskustvo putnika i dalje je zabrinjavajuće. U junu je samo 57,1% vlakova na duge relacije stiglo na vrijeme - definirano kao manje od šest minuta zakašnjenja - znatno ispod godišnjeg cilja Deutsche Bahna od 65 do 70%.