Dom bosanskih kranova: U Gračanici imaju rješenje za svaki problem u upravljanju teretima
Kroz partnerstvo sa USAID-om, Adnan Bričić, predstavnik kompanije, povezao se sa Adnanom Hadžimuhamedovićem, export agentom bosanskog porijekla, koji već duži niz godina uspješno sarađuje sa klijentima u Nizozemskoj na izvozu proizvoda i usluga iz Bosne i Hercegovine.
"Naša firma je od svog osnivanja započela je sa radom kao firma specijalizovana za proizvodnju uređaja za dizanje i prenos tereta. Kvalitetom naših proizvoda, poštivanjem rokova isporuke koji brzom reakcijom servisne službe stekli smo povjerenje kod velikog broja kupaca. Autonomija, izazovi i inovativnost su jedan od ključnih motivatora od pokretanja biznisa pa sve do danas. U početku firma se bavila proizvodnjom putničkih liftova da bi nakon određenog perioda preusmjerili svoje poslovanje na projekotvanje, izradu, isporuku i montažu transportne opreme kao što su mosne dizalice, portalne dizalice, teretni liftovi i ostalih uređaja za prenos i manipulaciju teretom što radimo i danas", pojašnjava Bričić.
Proizvodni program Seminga čine konzolne i monorej dizalice, jednogredni i dvogredni mosni kranovi, portalni i poluportalni kranovi, liftovi, toranjske dizalice i čelične konstrukcije. U ponudi imaju širok asortiman koji uključuje motor reduktor, čeličnu užad, kuke, elektromotorne vitle, upravljačke kutije, daljinske komande, frekventni uređaji, napojne vodove, lančane dizalice i elektro ormara. "Radimo projektovanje, izradu, isporuku i montažu, te imamo brojne reference kako u BiH, tako i u Sloveniji i Hrvatskoj (EU), koje smo uspješno realizovali te ispunjavamo sve standarde za međunarodna tržišta. Pored toga, bavimo se uslugama rekonstrukcije i modernizacije uređaja za prenos tereta, kao i uslugama servisa, mjesečnih, godišnjih održavanja i svih ostalih usluga za navedene transportne uređaje. Naši proizvodi i usluge namjenjeni su svim pojedincima i firmama koje se susreću sa problemom prenosa i manipulacije tereta", dodaje Bričić.
Seming se izdvaja po svojoj inovativnosti, jer za svaki problem sa kojim se kupci susreću, oni pronalaze rješenje. "U narednom budućem periodu, kompaniju vidimo kao lidera za inovativna rješenja u svom poslovanju koja će proširiti svoje proizvode na inostrana tržišta. Kontinuirani rast preduzeća ostvarujemo korištenjem digitalnih tehnologija kako bi pratili savremene proizvodne procese u poslovanju koje obavljamo. Želimo poveznice sa Nizozemskom, ali i drugim tržištima Evropske unije, te vjerujemo da će prilike povezivanja sa dijasporom koja je naš ambasador i koja nam može otvoriti nova vrata", dodaje Bričić.