FAA traži preglede aviona 737 MAX i Next Generation nakon višestrukih izvještaja o pomicanju maski za kisik, što bi moglo dovesti do toga da putnici ne dobiju dovoljno kisika tokom pada pritiska.
Boeing je 17. juna rekao vazduhoplovnim prijevoznicima da ažuriraju pojaseve za vezivanje na 737 maskama za kisik nakon što je otkriveno da novo ljepilo, koje je korišteno na remenima u 2019., pod određenim uvjetima popušta što dovodi do toga da se maske za kisik pomjeraju.
“Vratili smo se na ljepilo koje smo prije koristili za sve nove isporuke kako bismo osigurali da maske ostanu čvrsto na mjestu, kako je i predviđeno”, rekao je Boeing, dodajući da pregledi flote koja se koristi i neisporučenih zrakoplova nisu identificirali nijednu jedinicu koja nije ispravno radila.
Iz FAA su rekli da je njihova direktiva o provjeri odmah stupila na snagu i da traže inspekcije te korektivne radnje u roku od 120 do 150 dana, prenosi Reuters. FAA također zabranjuje zrakoplovnim tvrtkama ugradnju potencijalno neispravnih dijelova.
Zračne firme moraju provesti opći vizualni pregled i, ako je potrebno, zamijeniti maske za kisik novim i ispravnim maskama, rekla je agencija.
U prosjeku, 737 avion ima 61 masku za kisik, a svaka maska ima dva remena.