Blueprint je američka farmaceutska kompanija koja je specijalizovana za rijetke imunološke bolesti, a cilj kompanije Sanofi je da ojača svoj imunološki portfolio.
Sporazum uključuje lijek za sistemsku mastocitozu, rijetku imunološku bolest, odobren u SAD i Evropskoj uniji pod brendovima Ayvakit/Ayvakyt, kao i imunološki razvoj u ranoj fazi, saopštile su kompanije u ponedjeljak.
Sanofi je pristao da plati 129 dolara po akciji u gotovini prilikom zaključenja i pravo na uslovnu vrijednost koje će akcionarima Blueprint-a dati pravo da prime dvije potencijalne isplate od 2 i 4 dolara, u zavisnosti od postizanja određenih razvojnih i regulatornih prekretnica, saopštile su kompanije, prenosi Ekapija.
Pol Hadson, generalni direktor kompanije Sanofi rekao je da akvizicija predstavlja strateški korak naprijed u portfolijima rijetkih lijekova i imunoloških lijekova.
- Ona poboljšava naš razvojni program i ubrzava našu transformaciju u vodeću svjetsku imunološku kompaniju. Ova akvizicija je u potpunosti usklađena sa našom strateškom namjerom da ojačamo naša postojeća terapijska područja, da pacijentima pružimo relevantne i diferencirane lijekove i da obezbijedimo atraktivne povraćaje našim akcionarima. Ona dopunjuje nedavne akvizicije lijekova u ranoj fazi koji ostaju naše glavno područje interesovanja. Sanofi i dalje zadržava značajan kapacitet za dalje akvizicije. Uzbuđeni smo što možemo da pozdravimo talentovane ljude iz Blueprint-a i radujemo se zajedničkom jurenju za čudima nauke. Ovo ima smisla za nauku, za obje kompanije, za zdravstvene radnike i – prije svega – za pacijente - rekao je on.